۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

رئیس انجمن فارماکولوژی و فیزیولوژی ایران:

انجمن فارماکولوژی و فیزیولوژی ایران ۱۳۰۰ عضو دارد

انجمن فارماکولوژی و فیزیولوژی ایران ۱۳۰۰ عضو دارد

سمنان - رئیس انجمن فارماکولوژی و فیزیولوژی ایران، از عضویت یک هزار و ۳۰۰ نفر در این انجمن خبر داد و گفت: انجمن فارماکولوژی از قدیمی ترین انجمن های پزشکی ایران محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوان بعد از ظهر چهارشنبه در پنجمین کنگره بین‌المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سالن همایش حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بیان کرد: انجمن فارماکولوژی و فیزیولوژی ایران دارای یک هزار و ۳۰۰ عضو است.

وی این انجمن را قدیمی ترین انجمن پزشکی کشورمان دانست و تاکید کرد: این رشته در واقع نوعی شناسایی آثار داروها در انسان و جانوران را شامل می‌شود که اهمیت بالایی در پزشکی دارد.

رئیس انجمن فارماکولوژی و فیزیولوژی با بیان اینکه مطالعه اعمال حیاتی موجود زنده از جمله مهمترین موضوعات این علم است، تاکید کرد: انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران از انجمن‌های فعال و پیشرو در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به شمار می‌رود.

جوان همچنین با اشاره به اینکه ۵۰۰ قلاده میمون تا پایان امسال برای انجام تحقیقات علمی وارد کشور می‌شود، گفت: ایجاد ظرفیت نگهداری و تجهیزات نیز در در این انتقال دیده شده تا بتوانیم بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

کد خبر 5909204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha