۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۰

کرمانی نژاد خبر داد:

اجرای طرح ملی قرآنی بشری در ۲۱ استان کشور

اجرای طرح ملی قرآنی بشری در ۲۱ استان کشور

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح ملی بشری در ۲۱ استان کشور با جمعیت تحت پوشش بیش از هشت هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح ملی بشری از تیر ۱۴۰۱ با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت در کشور برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بندر ماهشهر اولین شهری بود که طرح بشری در آن با تحت پوشش قرار دادن ۳۵۰ نفر اجرایی شد افزود: بیش از هشت هزار نفر مربی قرآنی در قالب طرح بشری در کشور تاکنون تحت پوشش برنامه‌های آموزشی قرار گرفته اند که از این تعداد قریب ۷۵۰ مربی در این استان‌ها فعال شده اند.

کرمانی نژاد با بیان اینکه با کمک این مربیان قریب ۲۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز و قرآن پژوه در کشور تحت پوشش قرار گرفته اند اظهار داشت: فعالیت‌های طرح ملی بشری منحصر به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه‌های تابعه آن نیست بلکه این طرح در تمام ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، ارگان‌های نظامی و … تحت پوشش طرح بشری قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان ساخت:.هر جا که درخواست نمایند آماده اجرای طرح ملی بشری هستیم و در مناطق خارج از تهران، این طرح با جمعیت بیش از ۱۰۰ نفر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمترین هدف طرح ملی بشری را انس خانواده‌ها با قرآن و بردن قرآن به داخل منازل بیان کرد و گفت: بیشترین هدف بشری بردن قرآن به تمام منازل و آشنایی بیشتر خانواده با این کتاب آسمانی است.

کد خبر 5909860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha