۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

مدعیان سلطنت دور هم جمع شدند/ «معجون السلاطین» روی صحنه

مدعیان سلطنت دور هم جمع شدند/ «معجون السلاطین» روی صحنه

سعید زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر، نمایش جدیدی را با عنوان «معجون السلاطین» روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «معجون السلاطین» به کارگردانی سعید زارعی به زودی روی صحنه می‌رود. این نمایشنامه را پیام سعیدی و محمود خسروپرست نوشته‌اند و میثم احمدی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

در حال حاضر تمرین‌های گروه در حال انجام است.

سعید زارعی کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما است که در کارنامه خود کارگردانی بیش از ۱۰ نمایش را برعهده داشته است. وی در جدیدترین تجربه خود بار دیگر با پیام سعیدی و محمود خسروپرست همکاری می‌کند و قرار است متنی به قلم این ۲ را روی صحنه ببرد.

میثم احمدی سابقه تهیه‌کنندگی تئاترهایی همچون «الیورتوئیست»، «بینوایان»، «مری پاپینز»، «آرسنیک و تور کهنه»، «رئالیسم مصنوعی» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

محمود خسروپرست نمایشنامه‌نویس، دراماتورژ، پژوهشگر و مدرس نویسنده بیش از ۴۷ نمایشنامه و فیلمنامه بلند و کوتاه است. همچنین پیام سعیدی یکی از بنیان‌گذاران گروه تئاتر «سوراخ تو دیوار» در سال ۸۸ است که با هدف خلق نمایش‌های معاصر برای مخاطب تأسیس شد. از جمله آثار او در تئاتر «صدای آهسته برف» (۱۳۹۲، تهران)، «سِیر» (۱۳۹۲، تهران)، «بیدنجیلی» (۱۳۹۳، تهران)، «نجوای دریا و من» (۱۳۹۶، ادمونتون کانادا)، «نمی توانیم راجع بهش حرف بزنیم» (۱۳۹۷، تهران)، «مخدوش» (۱۴۰۱، تورنتو کانادا) است.

عکس از کیارش مسیبی است.

کد خبر 5911078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha