۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

رحیم نیا خبر داد؛

تغییر آرای دو صندوق انتخابات پرستاری/بررسی اعتراضات کاندیداها

تغییر آرای دو صندوق انتخابات پرستاری/بررسی اعتراضات کاندیداها

رئیس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، از بررسی اعتراضات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیم نیا، با اشاره به بررسی اعتراضات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در هیأت‌های نظارت استانی و مرکزی، گفت: در دو شهر شاهد تغییراتی در انتخابات بودیم به گونه‌ای که در یک شهر، سهمیه هیأت علمی لحاظ نشده بود و در یک شهر دیگر به اشتباه به جای یک نفر، دو نفر هیأت علمی معرفی شده بود که یکی از آنها حذف شد.

وی با بیان اینکه انتخابات سازمان نظام پرستاری با استقبال گسترده متقاضیان و پرشور برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان بودیم که بیش از ۴۹ هزار نفر در این انتخابات، مشارکت کردند.

رحیم نیا افزود: برای هیأت مدیره نظام پرستاری ۱۵۹ شهرستان، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند. در دوره قبل انتخابات سازمان نظام پرستاری، اعتبارنامه اعضای هیأت مدیره به هیأت‌های نظارت شهرستان‌ها تفویض شده بود که با اجماع هیأت نظارت مرکزی، مقرر شد اعتبارنامه افرادی که انتخابات شده اند توسط هیأت نظارت مرکزی، صادر شود که این کار در حال آماده سازی است و امیدواریم به زودی، اعتبارنامه‌های اعضا به دست آنها برسد.

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری روز جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ در ۴۱۷ صندوق ثابت و ۲۳۸ صندوق سیار برگزار شد.

کد خبر 5911345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha