۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵

امام جمعه اردبیل تاکید کرد؛

برخورد بدون اغماض بازرسی در مبارزه با فساد اداری و ترک فعل مدیران

برخورد بدون اغماض بازرسی در مبارزه با فساد اداری و ترک فعل مدیران

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بازرسی استان اردبیل در مبارزه با فساد اداری و ترک فعل مدیران باید به شکل قاطع و جدی با متخلفان برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در دیدار با مسئولان بازرسی در اردبیل اظهار کرد: بازرسی در برخورد با مدیران متخلف باید جدی و اساسی ورود پیدا کرده و بتواند بستر سالم‌سازی فضای اداری را فراهم کند.

وی تصریح کرد: در کنار این امر، ضروری است تا حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران مشروع و قانونی انجام شده و در این زمینه موانع و مشکلات بخش اداری، اجرایی و بانک‌ها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هرگونه فساد و ترک فعل مدیران اسباب نارضایتی مردم را رقم می‌زند و باید مدیران متخلف به شکل قانونی مورد مجازات قرار گرفته و با تخلفات نیز برخورد قاطع و اثرگذار انجام شود.

عاملی افزود: هر جا فساد و تباهی وجود داشته باشد، قطعاً مردم ناراضی بوده و ردپایی از بی‌اعتمادی و ناامیدی مردم را می‌توان در آنجا مشاهده کرد.

وی اثربخشی اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع بازرسی را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: سازمان بازرسی باید با ورود بهنگام در برابر فساد اداری و یا ترک فعل مدیران دستگاه‌های اجرایی ایستاده و اجازه ندهد تا برخی در این بین میدان‌داری کرده و اعتماد مردم را مخدوش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فساد در هر لباس و جایگاهی محکوم به فنا است و ضرورت دارد بازرسی اقدامات مؤثر و گسترده‌ای را در سالم‌سازی فضای اداری و نظام اقتصادی رقم بزند.

در این نشست بازرس کل استان اردبیل نیز اضافه کرد: تمام تلاش ما بر اثربخشی فعالیت‌های بازرسی در حوزه‌های کلان و خرد است و قطعاً در مبارزه با فساد دستگاه‌های اجرایی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

رمضان‌پور بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل باید در حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع وارد میدان شده و سعی کنند تا بسترهای توسعه اقتصادی استان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: سلامت اداری قطعاً کارآمدی بخش‌های مختلف را به همراه خواهد داشت و ما در مبارزه با فساد قاطع عمل کرده و با هیچکس تعارفی نداریم.

کد خبر 5911631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 0
      سلام .شهرداری تهران چرا برای افرادی که سرپناه ندارند.کانکس نصب نمیکند.افرادی که خانه ندارند.ممکن است ویروس داشته باشندونبایدگرمخانه بروند.واینکه دولت اگرحقوق کارگروکارگربازنشسته راطبق ماده ۹۶قانون تامین اجتماعی زیادنکند.بایدمنتظرتجمع مردم نزدیک مجلس باشند