۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۰

مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد؛

مشکل کمبود معلم در مشهد تا ۲۶ مهر برطرف می شود

 مشکل کمبود معلم در مشهد تا ۲۶ مهر برطرف می شود

مشهد- سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشکل کمبود معلم در مشهد تا ۲۶ مهرماه برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفدر سلطانی اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید، دانشگاه فرهنگیان در ابتدا به تعهد خود عمل نکرد و هماهنگ کردن شرایط برای جذب همکار زمان برد. اکنون این وعده را می‌دهم که در دو روز آینده حدود هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۷۰۰ همکار فرهنگی به مدارس خراسان رضوی وارد خواهند شد و مرحله به مرحله مشکل معلمان برطرف می‌شود.

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: رفع کامل مشکل تأمین نیروی تدریس در مدارس به سرعت توزیع همکاران بازمی‌گردد. با این حال، معلمان رسمی و خرید خدمت وارد مدارس خواهند شد. در حال حاضر بیشترین کمبود ما در بخش دبیران مدارس متوسطه است.

وی افزود: منظور از نیروی رسمی، دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان و داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی است و نیروهای خرید خدمت نیز افرادی هستند که به مدت یک سال تحصیلی آموزش و پرورش با آن‌ها قرارداد امضا می‌کند. در مورد تسویه حساب با این همکاران نیز باید اعلام کنم متناسب با تأمین اعتبار، حقوق این افراد نیز تسویه خواهد شد.

کد خبر 5912524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      0 0
      احتمالا مشهد دستگاه کپی معلم دارد وتافردا تامین میکند