۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک استان همدان بررسی می شود

عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک استان همدان بررسی می شود

همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از استمرار بازرسی‌های پیوسته از بنگاه‌های مشاور املاک سطح استان خبر داد و گفت: عملکرد بنگاه‌های مشاوران املاک استان همدان بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید صالحی امیر با بیان اینکه از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، دو هزار و ۹۹۲ بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک و ۱۲۹ پلمب واحدی صنفی توسط اعضای کارگروه انجام شده، افزود: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره‌بها و کنترل قیمت مسکن در استان همدان، اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به طور مستمر بر عملکرد بنگاه‌های مشاور املاک نظارت می‌کنند.

وی ادامه داد: در استان همدان مجموعاً دو هزار و ۶۸۸ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تا کنون از این بنگاه‌ها بازدید بعمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در شهرستان‌های استان به فعالیت مشغول است، تصریح کرد: گشت و بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک در شهرستان‌های همدانانجام می‌شود.

صالحی امیر خاطرنشان کرد: طی این بازرسی‌ها ۱۳۵ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه و غیرمجاز در سطح استان شناسایی و ۱۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وی افزود: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تاکنون بنگاه‌های مشاور املاک متخلف بیش از ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده‌اند.

کد خبر 5913369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha