۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۳۰۰۰ تن کالای تنظیم بازار در کرمانشاه از ابتدای سال جاری

توزیع ۳۰۰۰ تن کالای تنظیم بازار در کرمانشاه از ابتدای سال جاری

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه به ۱۰۰ درصدی توزیع کالاهای تنظیم بازار کرمانشاه اشاره و از توزیع ۳ هزار تن کالای تنظیم بازار در کرمانشاه از ابتدای سال جاری خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازاری در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ میزان یک هزار و ۵۰۰ تن کالاهای تنظیم بازار به ارزش ۱۹۵ میلیارد ریال توزیع شده که این میزان در سال‌های ۱۴۰۱ به ۲ هزار تن به مبلغ یک هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال رسید.

وی به توزیع کالاهای تنظیم بازاری در ۶ ماه نخست سال جاری تاکید کرد و افزود: در این مدت کالاهای تنظیم بازاری به سه هزار تن با ارزش یک هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال‌های گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری شبکه مردمی تعاون روستایی استان کرمانشاه در پایداری و تنظیم بازار ایجاد روستا بازارها در این استان اقدامی مؤثر و ضروری بود که با روند خوبی دنبال شده است.

صفایی بیان کرد: با توجه به مردمی بودن ساختار تعاونی‌های روستایی، توزیع کالاهای تنظیم بازار توسط تعاون روستایی تأثیر مثبتی بر قدرت خرید مردم و حذف واسطه‌ها و ایجاد طرح از مزرعه تا سفره داشته است.

کد خبر 5913776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha