۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲

فرماندار املش تاکید کرد؛

ضرورت آموزش تفکیک زباله از مبدا در املش

ضرورت آموزش تفکیک زباله از مبدا در املش

املش- فرماندار املش بر ضرورت آموزش تفکیک زباله از مبدا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیریت پسماند باید در دستور کار دستگاه های زیربط قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رضایی امروز پنج شنبه در سومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اظهار کرد: تحقق فرهنگ تفکیک زباله از مبدا نیازمند تدابیر لازم و مدیریت اصولی و صحیح انواع پسماندها توسط متولیان امر است.

رضایی افزود: با توجه به تأکیدات استاندار محترم و همچنین دستور اخیر وزیر محترم کشور خطاب به شهرداران در خصوص الزام آموزش شهروندان به تفکیک پسماندها از مبدا، همه دستگاه‌های ذی ربط در بحث مدیریت پسماندها مکلف به اجرای هر چه دقیق‌تر در انجام وظایف محوله می‌باشند.

وی با اشاره به مدیریت زباله‌های شهرستان در حوزه شهری و روستایی و اقدام مؤثر تر شهرداران و بخشداران و دهیاران گفت: لازمه تحقق فرهنگ تفکیک زباله از مبدا، آموزش دقیق شهروندان و روستاییان است.

رضایی با تاکید بر اینکه تفکیک از مبدا نشان دهنده مشارکت و تعامل فرهنگی شهروندان در بحث کلان مدیریت پسماندهای شهری است، افزود: برای ارتقای سطح دانش عمومی و فراهم شدن بستر فرهنگی و اجتماعی مناسب، باید آموزش گسترده‌ای در حوزه‌های ارائه آموزش‌های اصول تفکیک زباله از مبدا انجام گیرد.

کد خبر 5916442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha