۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۰

از امروز کلید خورد؛

آغاز بازبینی آثار جشنواره تئاتر استان مازندران

آغاز بازبینی آثار جشنواره تئاتر استان مازندران

ساری- بازبینی آثار ارسالی به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران از روز شنبه با حضور داوران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۰ اثر نمایشی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از ۱۴ شهرستان مازندران به سی و پنجمین جشنواره تئاتر مازندران ارسال شد و بازبینی این آثار از روز شنبه با حضور داوران برجسته ملی و استانی شروع شده است.

نمایش تک تیرانداز، کارخانه تئاتر، سایه‌ها، موریانه‌ها به آخر شاهنامه رسیدند، پوتین، او مثبت، قفس جایی برای رام کردنت، مغزهای کادوپیچ شده، علی آقا، بغض، قتل در نیم ساعت، دردنامه ای برای ننه شهربانو، قفل، فارسی و کتاب و دو طفلان مسلم از جمله آثار راه یافته به این جشنواره است.

آرش کمان نداشت، آرزوهایی که به ماه گفتیم، کارنامه پندار بیدخش، پیش از آنکه قهوه ات سرد شود، شورسما، راز عروسک، رسول ترک، شهروند قرآن، چه حکمتی است در این مردن، ماهیار، پوتین، کل عنایت و اودنگ از دیگر آثار ارسال شده به جشنواره است.

این آثار از ۱۴ شهرستان شامل رامسر، تنکابن، پالوس، نوشهر، نور، محمودآباد، آمل، بابل، بابلسر، جویبار، ساری، نکا و بهشهر به جشنواره ارسال شده است.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال ۳۰ اثر به این دوره جشنواره گفت: بازبینی آثار از امروز تا سوم آبان ماه ادامه دارد.

وی گفت: رضا عموزاد، ضیا فضل اله پور و محبوبه ارمیانی داوران مرحله اول سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران هستند.

کد خبر 5917146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha