۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳

آیین افتتاح نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر»درقم برگزارشد

آیین افتتاح نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر»درقم برگزارشد

قم- آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی با عنوان «افتخار شهر» به مناسبت روز قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی با عنوان «افتخار شهر» به مناسبت ایام ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم که به نام روز قم نامگذاری شده با حضور ورزشکاران تیم های مختلف ورزشی از ۲۵ هیات ورزشی حاضر در این المپیاد عصر روز یکشنبه در مجموعه دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد.

المپیاد فرهنگی ورزشی «افتخار شهر» از مهرماه آغاز خواهد شد و رقابت ها در رشته های مختلف ورزشی تا بهمن ماه سال جاری ادامه می یابد و مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده نیز در در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزار خواهد شد.

ژیمناستیک، شنا، دو و میدانی، دوچرخه سواری، اسکیت، ورزش‌های استقامتی، هنرهای رزمی، والیبال، بسکتبال، بیسبال و فوتبال از رشته‌های حاضر در این المپیاد ورزشی است.

در افتتاحیه المپیاد ورزشی «افتخار شهر» جمعی از مسیولین شهری و استان قم، پیشکسوتان ورزش و خانواده های ورزشکاران نیز حضور داشتند و اجرای گروه سرود دانش آموزی و اجرای نوجوانان باستانی کار از جمله بخش های این مراسم بود.

کد خبر 5918866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha