۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) منشأ پیروزی‌ برای جمهوری اسلامی است

تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) منشأ پیروزی‌ برای جمهوری اسلامی است

شهرکرد_فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد پاک‌پور در آئین معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و مأموریت‌های تأمین امنیت پایدار در مرزهای شمال‌غرب، جنوب غرب و جنوب شرق اشاره کرد.

وی افزود: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یک یا دو قدرت، یا با اراده آمریکایی‌ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان نقش ایفا می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی به طور کامل فرو ریخت.

پاک‌پور در ادامه با یادآوری رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان استان گفت: تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

در این مراسم با تکریم خدمات ارزشمند سردار حمید محمدی در مسئولیت فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع)، سردار حجت‌الله صالح‌نژاد به‌عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

کد خبر 5920566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha