۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲

بهادری جهرمی؛

اصلی‌ترین کار ما در مقابله با بحران انسانیت، تقویت خانواده است

اصلی‌ترین کار ما در مقابله با بحران انسانیت، تقویت خانواده است

سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: اصلی‌ترین کار ما در مقابله با بحران انسانیت، تقویت خانواده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت سیزدهم امروز ۲ آبان ۱۴۰۲ در بازدید از مؤسسه تبیان گفت: موضوع خانواده یکی از موضوعات مهمی است که این مجموعه به خوبی به آن پرداخته است.

وی افزود: رئیس جمهور به طور مستمر در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی جلسه می‌گذارند و همچنین به این مسیله در سازمان ملل هم پرداختند. مسیله خانواده یکی از مسائل ذهنی رئیس جمهور و دولت سیزدهم است.

وی گفت: در ادوار مختلف دولت قوانینی تصویب می‌کرد اما اجرایی نمی‌شدند به دلیل سختی و هزینه بر بودن آنها به عنوان مثال شخصی سازی سواحل قانون بود ولی اجرایی نمی‌شد به دلیل سختی کار و هزینه‌های بالایی که از نظر اجتماعی سیاسی اقتصادی داشت؛ یکی از کار ویژه‌های این دولت این است که این قوانین را اجرایی کند.

بهادری جهرمی بیان داشت: یکی از موضوعات که دولت به آن اهتمام داشته همین مسیله خانواده و جمعیت بوده قانونی که تصویب شده رئیس جمهور اهتمام جدی‌ای به آن دارد که به سمت اجرایی و تقویت و تکمیل برود.

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: ما باید در کار گروه‌های میانی با بخش‌های خصوصی، بخش‌های مردمی بتوانیم باهم دیگر کارها را عملیاتی تر و تقویت کنیم.

وی افزود: برای تقویت این مسیله تلاش سیاست گذاران دولتی لازم است تا نظارت و مطالعه کنند و همچنین تلاش این مجموعه را می‌خواهد. باید آسیب‌ها شناسایی شود و به ما منتقل شود ایده‌ها و طرح‌هایی از این مجموعه‌ها به ما پیشنهاد داده شود ما تمرکز می‌کنیم روی ایده و سعی می‌کنیم پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم.

بهادری جهرمی بیان کرد: مجموعه‌هایی مثل تبیان که مخاطب جوان و نوجوان را می‌شناسد اصلی‌ترین امید جوان و نوجوان‌های امروز هستند که برای آنها طراحی‌هایی تهیه می‌شود و کارهایی ارائه می‌شود.

وی گفت: وظیفه ما در دولت سیزدهم این است که حمایت کنیم از این مجموعه‌ها آنها را فعال و پویا کنیم.

بهادری جهرمی افزود: فضای دشمنان انسانیت که امروز در برخی از کشورها می‌بینیم که مصداقش کودک کشی و نسل کشی در غزه را می‌بینیم در واقع فضای حاکم بر تفکر غرب است. واقعیت آن دشمن انسانیت در لباس دوستدار انسانیت، دوستدار حقوق بشر در لباس دشمن حقوق بشر است.

وی ادامه داد: هدف آنها بی پناه کردن انسان‌ها است تا در جهان تنها بمانند و آنها در مسیری که خودشان می‌خواهند از این موضوع استفاده کنند و انسان را ابزار خودشان کنند.

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: در دهه‌های گذشته این موضوع مشهود است که دشمنان برای این نوع تفکر هدف‌گذاری کرده و با ترویج برخی عقاید باطل در ذهن نوجوان و جوانان در حال متلاشی کردن نهاد خانواده در جهان هستند؛ اصلی‌ترین پناه کودک و نوجوان‌ها خانواده است.

وی افزود: اصلی‌ترین کار ما در مقابله با بحران انسانیت، تقویت خانواده است که و در واقع یکی از اولویت‌های اساسی گفتمانی و اعتقادی ما است.

کد خبر 5920758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha