۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

امام جمعه کرمانشاه:

خروجی دانشگاه علوم پزشکی باید نیروهای متخصص،مومن و متدین باشد

خروجی دانشگاه علوم پزشکی باید نیروهای متخصص،مومن و متدین باشد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خروجی دانشگاه علوم پزشکی باید نیروهای متخصص،متعهد، مومن و متدین باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب غفوری ظهر چهارشنبه در دیدار و گفتگو با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت و ادای احترام به کادر درمان و همه کسانی که به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، جان خود را کف دست گرفته و برای سلامتی جامعه ایثار کردند، اظهار کرد: از خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای خانواده‌های محترم آنان عزت دنیا و آخرت را آرزو می‌کنم.

وی افزود: عرصه سلامت یکی از حیاتی ترین عرصه‌ها برای هر جامعه‌ای می‌باشد و نیاز دارد با تلاش مضاعف کاستی‌ها را برطرف کرده و به سمت پیشرفت برویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انشالله مجموع این تلاش‌ها نوید آینده روشنی را برای بهداشت و درمان استان کرمانشاه می‌دهد.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: بحمدالله نگاه مجموعه کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی به مقوله سلامت نگاهی انسانی است و باید خروجی دانشگاه علوم پزشکی ما نیروهای متخصص، مؤمن و متدین باشد.‌

کد خبر 5921785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha