۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۷

محفل شعر «مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

محفل شعر «مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

خرم‌آباد - محفل شعر «مقاومت» در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه محفل شعر «مقاومت» در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این محفل که در سالن شهید «شکوهی» دانشگاه لرستان برگزار شد جمعی از شاعران استان لرستان، شعرهای مختلف خود با موضوع مظلومیت شهدای غزه را قرائت کردند.

محفل شعر «مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

حاضران در این محفل، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی، یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه به‌ویژه کودکان و زنان مظلومی را که به شهادت رسیدند گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در این محفل در سخنانی گفت: شعر حماسی به‌خوبی وضعیت فعلی جهاد و مبارزه فلسطینان و مظلومیت شهدای سرافراز فلسطین را توصیف می‌کند.

وی اهمیت شعر حماسی را با ذکر مثال‌هایی همچون شعر «دایه دایه» یا شعر «کربلا منتظر ماست بیایید برویم»، تبیین کرد.

محفل شعر «مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در سخنانش برای موفقیت و پیروزی قطعی مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین (غزه) دعا کرد و از شاعران حاضر در محفل نیز قدردانی نمود.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی در این محفل گفت: جنایاتی که الان از سوی رژیم جعلی، سفاک، جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی صورت‌گرفته است دل هر انسان آزادی‌خواهی را در سطح جهان به درد آورده است.

محفل شعر «مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

وی تصریح کرد: جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد به‌صورت عمده علیه کودکان و زنان است و هر انسان آزاده‌ای از این جنایات خشمگین و اندوهگین است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، افزود: اگر امکان حضور فیزیکی برای ما نیست که در غزه حضور یابیم؛ اما از هر روش ممکن که برایمان مقدور است بایستی به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم و جنایات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را محکوم کنیم.

محفل شعر «مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

حیاتی، بیان کرد: به روش‌های مختلف بایستی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: برگزاری محفل شعر مقاومت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه است.

کد خبر 5922037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha