۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

معاون استاندار همدان :

زنان ملایر با فتنه دشمن همراهی نکردند

زنان ملایر با فتنه دشمن همراهی نکردند

همدان_ فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور زنان در مراسم سالگرد شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" یعنی نه تنها زنان ملایر همصدا با دشمن نیستند، بلکه برای تکریم شهید مدافع امنیت گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلمان اسماعیلی در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر با بیان اینکه مادران شهر ملایر در دامان خود یک‌هزار و ۱۰۰ شهید را تربیت کرده‌اند، بیان کرد: از خرداد ۱۳۴۲ تا چهارم مرداد ۱۴۰۲، این شهرستان همواره شهید داده است و این حکایت از وفاداری به ایران و اسلام است.

اسماعیلی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، همه دنیا علیه ما بود، بیان کرد: با این وجود پیروز شدیم و به دنبال آن تحریم‌های ظالمانه علیه ما اعمال شد و دشمنی علیه ملت ما ادامه یافت.

معاون استاندار همدان افزود: ما ملتی مظلوم هستیم، اما مقتدریم، سال گذشته در چنین روزی کشور درگیر حوادث بزرگی بود و دشمن به همه جای کار فکر کرده بود.

وی افزود: وقتی غبارها کنار رفت، غبار فتنه خوابید و واقعیت‌ها روشن شد، همان عده اندک خودشان کنار کشیدند و خیابان‌ها خلوت شد و عامل اصلی پیروزی زنان و دختران عفیف بودند.

وی با بیان اینکه زنان ما همه فدایی یک شهید غیرت هستند و همسر و مادر شهید نظری امروز تنها نیست، بیان کرد: از پس مظلومیت‌های بزرگ، ملتی مقتدر ییرون آمد.

کد خبر 5922217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha