۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶

یادواره ۵۵۰۰ شهید دانش‌آموز استان اصفهان برگزار شد

یادواره ۵۵۰۰ شهید دانش‌آموز استان اصفهان برگزار شد

اصفهان- یادواره ۵۵۰۰ شهید دانش آموز استان اصفهان صبح پنجشنبه همزمان با پنجمین سالروز شهادت شهید خردسال محمدطاها اقدامی برگزار شد.‌

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پنجمین سالروز شهادت شهید خردسال محمدطاها اقدامی، یادواره این شهید و ۵۵۰۰ شهید دانش آموز استان اصفهان صبح پنجشنبه در سالن چند منظوره روستای اذان از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

این آئین با حضور پرشور دانش‌آموزان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حال برگزاری است.
این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش آموزان منطقه میمه، وزوان، لایبید، ونداده، حسن رباط، زیادآباد، کامو، جوشقان قالی و چوگان برگزار شد.

در این آئین مصطفی عبدالمالکی مدیرکل حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: چند سالی است که کارگروهی در زمینه شهدای حملات شیمیایی و ترور در بنیاد تشکیل شده و بر این اساس در شهریور امسال دادگاه بین المللی در این باره برگزار شد و رأی نهایی در آینده‌ای نردیک توسط قضات صادر می‌شود.

وی افزود: این دادگاه بر علیه عوامل استکبار آمریکا و اسرائیل و گروهک‌های تکثیری با حضور خانواده‌های ترور و حمله تروریستی اهواز برگزار شد.

مدیرکل حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: مردم بی گناه غزه به ویژه کودکان با حملات رژیم اشغالگر قدس با بی رحمی و بی عدالتی به شهادت می رسند.

وی افزود: امید است روزی فرا برسد که مردم فلسطین هم دادگاهی علیه عوامل کفار برگزار کنند و آنها را به سازی اعمالشان برسانند

به گزارش مهر، طاها اقدامی کودک چهار ساله‌ای بود که در حادثه تروریستی اهواز در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ به شهادت رسید، این کودک پاک و بی گناه قربانی حملات گروهک الاحوازیه بود. طاها اقدامی در حادثه اهواز مورد حمله و تیر اندازی گروه تروریستی قرار گرفت و شهید شد.

کد خبر 5922284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha