۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

امام جمعه آبادان:

صهیونیست و حامیانش وحشت زده‌ شده‌اند

صهیونیست و حامیانش وحشت زده‌ شده‌اند

آبادان- امام جمعه آبادان با اشاره جنگ ناعادلانه ضد مردم فلسطین گفت: صهیونیست و حامیانش وحشت زده‌اند و روحیه خود را باخته‌اند اما حماس و مقاومت در اوج اقتدار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به سالروز حماسه ذوالفقاری آبادان در ۹ آبان ۵۹ بیان کرد: شرایطی مشابهی که امروز حاکم بر غزه است در سال ۵۹ بر آبادان حاکم بود و مردم آبادان و خرمشهر بیش‌تر از دیگران می‌توانند مردم مظلوم غزه را درک کنند، چون سختی‌ها را در جریان جنگ تحمیلی با تمام وجود حس کردند.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: تهاجم بعثی‌ها از شرق بهمن‌شیر و بعد از آن حماسه ذوالفقاری که به دست مردم و مدافعان شهر رقم خورد، باید در ذهن نسل‌های بعدی زنده بماند.

وی ادامه داد: اگر عامل ایمان در وجود ملتی باشد، هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت را شکست دهد و در حال حاضر صلابت ایمان عاملی است که مردم مظلوم غزه را سر پا نگه داشته است.

امام جمعه آبادان افزود: صهیونیست و حامیانش وحشت زده‌اند و روحیه خود را باخته‌اند اما حماس و مقاومت در اوج اقتدار هستند.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: در این شرایط وظیفه ما روشن‌گری و شرکت در تجمع‌های حمایتی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه است. این‌ها حداقل‌هایی است که از دست ما به عنوان مسلمان بر می‌آید.

کد خبر 5923094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha