۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود

زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود

یاسوج_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور در استان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد هاشمی مهر در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق مردم غزه، کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و شرافت انسانی در زمان جنگ را ندارد.

هاشمی مهر همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

وی به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: مجریان و دست اندر کاران انتخابات زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کنند.

هاشمی مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله انتخابات، گفت: بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب متوجه مردم و برخی دیگر متوجه مجریان انتخابات است.

هاشمی مهر بر تأمین سلامت انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: بخشی از سلامت انتخابات بر عهده مجریان است و اگر سمت و سوی ما له یا علیه هیچکدام از کاندیدای انتخابات نباشد، مردم به ما اعتماد می‌کنند و انتخابات در سلامت کامل برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار عنوان کرد: هیچکدام از مجریان انتخابات این اجازه را ندارند به غیر از چارچوب قانون رفتار و عمل کنند، بنابراین وظیفه ما خدمت به مردم و برگزاری انتخابات در کمال سلامت است.

هاشمی مهر مردم را پایه و اساس همه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: مجریان انتخابات که وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، همه از همین مردم هستند و گویای مردمی بودن انتخابات است.

وی توصیه‌ای برای مردم داشت و گفت: مردم با آرامش روند انتخابات را دنبال کرده و بر احساسات خود غلبه کنند و با دشمن شناسی زمینه انتخابات پرشوری را رقم بزنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: از بزرگان و ریش سفیدان این انتظار می‌رود که انتخابات را به سمت آرامش ببرند.

وی اظهار داشت: مردم انتخاب صحیح داشته باشند و مسائل قومی، قبیله‌ای و عشیره‌ای را در تصمیم گیری ها دخیل نکنند که به شدت آسیب خواهیم دید.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: اگر فارغ از نگاه قومی، قبیله‌ای و عشیره‌ای فرد شایسته که توان تحلیل مسائل داخلی و بین المللی را داشته باشد انتخاب و راهی مجلس کنیم، مجلس قوی برای تصویب قوانین خواهیم داشت.

هاشمی مهر در ادامه سخنان خود جا به جایی در مسئولیت‌ها را طبیعی دانست و گفت: جابه جایی ها هرگز بر اساس نقاط ضعف و قوت نیست و نباید چندان نگران جابه جایی ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد فرمانداران را رصد می‌کنم، گفت: طی مدتی که آقای موسوی مسئولیت فرمانداری شهرستان کهگیلویه را بر عهده داشت، عملکرد خوبی داشته و در بسیاری از موضوعات بی نظیر بود.

رئیس ستاد انتخابات استان ارتباط حسنه با مردم، پیگیری طرح و پروژه‌های شهرستان و دغدغه داشتن برای توسعه شهرستان را از محسنات فرماندار سابق کهگیلویه دانست و عنوان کرد: همین عملکرد خوب و دغدغه مندی آقای موسوی موجب شده استاندار تمایل به استفاده از ظرفیت وی در جایگاهی استانی داشته باشد.

هاشمی مهر در خصوص سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: سرپرست جدید فرمانداری از فرمانده هان خوب سپاه فتح هستند و کارنامه وی در گچساران و دهدشت درخشان است.

وی بیان کرد: سرپرست جدید فرمانداری کهگیلویه به عنوان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه آزمون مهمی در پایان سال در پیش دارد و راز موفقیت آقای محقق زاده در انتخابات ۱۱ اسفند همراهی با مجریان و دست اندر کاران انتخابات است و باید در کنار هیأت‌های نظارت و هیأت اجرایی کار بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات را آغاز کند.

هاشمی مهر بیان کرد: کار تحقیقات به هیأت‌های اجرایی واگذار شده و ما گردنه‌های سختی را در پیش داریم که با همدلی و همراهی ائمه جمعه و همه مردم انتخابات پایان سال باشکوه برگزار شود.

در پایان از زحمات سید عبدالعزیز موسوی فرماندار سابق کهگیلویه تجلیل و سید حمزه محقق زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

کد خبر 5924000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha