۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۰

رئیس هیات ژیمناستیک اردبیل خبر داد؛

آمادگی نونهالان ژیمناست‌کار اردبیل برای حضور در مسابقات قهرمانی

آمادگی نونهالان ژیمناست‌کار اردبیل برای حضور در مسابقات قهرمانی

اردبیل- رئیس هیات ژیمناستیک استان اردبیل گفت: ۱۵ نونهال ژیمناست کار در اردبیل حایز نمرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی شدند و هم اکنون در حال تمرین تخصصی هستند.

وحید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۵ نونهال ژیمناست کار در اردبیل حائز نمرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی شدند و هم اکنون در حال تمرین تخصصی هستند.

وی افزود: این تعداد افراد با ارزیابی از بین بیش از ۳۰۰ ورزشکار نونهال در رده‌های سنی ۵ الی ۶ سال در تابستان گذشته در باشگاه‌های مختلف شهرستان اردبیل توسط مربیان انتخاب شدند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی برای استعدادیابی پسران خردسال توسط کمیته مربیان در هیأت انجام شده است و در آینده بلند مدت شاهد شکوفایی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خواهیم بود.

صادقی ادامه داد: این رشته ورزشی نه تنها به استقامت کودکان و نوجوانان کمک می‌کند بلکه سلامت و تندرستی آن‌ها را به همراه داشته و استعداد ناب آن‌ها را شکوفاتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رشته ژیمناستیک از رشته‌های پایه و اساسی است و علاقه‌مندان بیشماری دارد و ما در فصول مختلف با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی سعی می‌کنیم در گروه‌های سنی مختلف دانش‌آموزان را جذب کنیم.

کد خبر 5925094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha