۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

فرماندار مشگین‌شهر:

جبهه مقاومت ماهیت رژیم صهیونیستی را برملا کرد

جبهه مقاومت ماهیت رژیم صهیونیستی را برملا کرد

مشگین‌شهر- فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: جبهه مقاومت با خیزش عظیم علیه استکبار ماهیت رژیم جعلی صهیونیسم را برملا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اظهار کرد: تبلور واقعی عشق و ارادت ملت ایران را به جبهه مقاومت و همراهی با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در کنار سایر اقشار و گروه‌های جامعه به صحنه خواهند آمد تا جلوه‌ای از همبستگی خود را در مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیسم اعلام کرده و به تمام مستکبران دنیا اعلام کنند که پشت سر جبهه مقاومت و انتفاضه قرار دارند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر به کشتار فجیع صهیونیسم در منطقه و به شهادت رساندن هشت هزار زن، کودک، مرد و سالخورده غزه و فلسطینی در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ۲ هزار نفر از این شهدا کودکان مظلوم و بی‌دفاعی هستند که ناجوانمردانه به دست رژیم جلاد صهیونیستی به شهادت رسیدند.

محمدی افزود: جبهه مقاومت با ایستادگی و قدرت نمایی حقیقی ذات پلید رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت و امروز بسیاری از کشورها در دفاع از آرمان فلسطین در سازش با رژیم صهیونیستی در منطقه عقب‌نشینی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خیزش عظیم ملت‌های آزادیخواه معادلات جهانی را به هم زده و بسیاری از کشورها اعلام بیزاری و نفرت خود را از این رژیم جعلی نشان می‌دهند که همه این تحولات نشان‌دهنده استراتژی صبر و مقاومت برخاسته از امام راحل و مقام معظم رهبری است که دشمنان را بیش از گذشته عصبانی کرده است.

محمدی اضافه کرد: جبهه مقاومت با الهام از عاشورا در برافروختن چراغ حقیقت راه و مسیر آرمانی را طی می‌کند تا بتوان بیش از هر زمان دیگر پیروزی عزتمندانه را به نظاره نشست.

وی بیان کرد: وظیفه همه ما است تا با حضور در راهپیمایی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم مظلوم غزه کمک کرده و حمایت خود را از انتفاضه و جبهه مقاومت به صراحت اعلام کنیم.

محمدی در ادامه سخنان خود یادآور شد: هر چند برخی جریان‌ها در فلسطین از جبهه آزادی‌بخش گرفته تا حماس به قسمتی از آرمان فلسطین به شکل حقیقی عمل نکرده و به نوعی دهن کجی کرده‌اند، اما ضرورت دارد تا امت اسلامی حمایت بی‌نظیر خود را از این جبهه مقاومت اعلام کرده و به دنیا نمود و نشانی از این همبستگی را نشان دهند.

وی تصریح کرد: در همه شهرها و روستاهای مشگین‌شهر ۱۳ آبان مردم انقلابی و ولایتمدار مشگین‌شهر پای صحنه دفاع از انقلاب و جبهه مقاومت می‌آیند تا گستردگی حضور و حمایت خود را نشان دهند.

محمدی گفت: در همه مناطق مشگین به ویژه پنج بخش این شهرستان قرار است با تدبیر بخشداران چادرهای خیابانی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا شود و در کنار آن حضور گسترده مردم را در راهپیمایی ۱۳ آبان با سر دادن شعارهای ضد استکباری شاهد خواهیم بود.

وی از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، علمی و آموزشی خواست تا در کنار پخش سرودهای حماسی و برافراشتن پرچم جبهه مقاومت نسبت به برپایی ایستگاه‌های نقاشی، صلواتی و سایر برنامه‌های ابداعی در مسیر راهپیمایی اقدام کرده و به ابهت و عظمت برگزاری این راهپیمایی و قرائت بیانیه پایانی به همت یکی از دانش‌آموزان مشگین‌شهری اهتمامی جدی داشته باشند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر افزود: راهپیمایی روز ۱۳ آبان به صورت خودجوش برگزار می‌شود و فرمانداری تنها پشتیبانی‌های لازم را از این مراسم انجام می‌دهد ولی قرار است همه نهادها زمینه برگزاری باشکوه این مراسم را در شهر مشگین و سایر مناطق فراهم کنند.

کد خبر 5925835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha