۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی اعلام کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی بیرجند در روز ۱۳ آبان

محدودیت‌های ترافیکی بیرجند در روز ۱۳ آبان

بیرجند - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ آبان ماه در شهر بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز اظهار داشت: منظور تسهیل در عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی برای شهروندان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در ۱۳ آبان ماه برای برگزاری مراسم رهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی را در شهر بیرجند اعمال می‌کند.

وی به شرح این اعمال محدودیت ترافیکی اشاره کرد و افزود: پارک تمامی وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی (میدان ابوذر-خیابان ارتش-خیابان پاسداران-میدان قدس) از ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۱۳ آبان ممنوع است، از ساعت ۷ صبح ۱۳ آبان تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود که در همین راستا کلیه مسیرهای منتهی به میدان قدس نیز مسدود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خودداری کنند.

عباسی ادامه داد: به دلیل کمبود فضای پارکینگ‌ها از مردم عزیز خواسته می‌شود از وسایل نقلیه عمومی جهت عزیمت به راهپیمایی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به مسدود بودن مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، رانندگان از مسیرهای جایگزین جهت تردد در سطح شهر استفاده نمایند.

کد خبر 5928274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha