۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱

وزیر بهداشت:

پیشرفته‌ترین دستگاه «ام آر آی» در قروه راه اندازی شد

پیشرفته‌ترین دستگاه «ام آر آی» در قروه راه اندازی شد

قروه- وزیر بهداشت گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه «ام آر آی» جهان در قروه راه اندازی شد که این دستگاه سه ماه پیش تولید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر پنج شنبه در آئین افتتاح فاز توسعه بیمارستان شهید بهشتی شهرستان قروه اظهار کرد: در این دولت به سلامت مردم اهمیت ویژه ای داده شده و اقداماتی نیز در راستای این مهم انجام شده است.

وی بیان کرد: شهرستان قروه هم‌اکنون دارای مجهزترین دستگاه ام آر آی در جهان است که تولید سه ماه قبل است.

وزیر بهداشت به اعتبار هزینه شده برای این دستگاه اشاره کرد و یادآور شد: ۳۳۰ میلیارد ریال برای این دستگاه ام آر آی هزینه شده است.

عین اللهی با ابراز خرسندی از کمک خیرین در تجهیز بیمارستان قروه بیان کرد: اکنون بیمارستان قروه با کمک خیرین از دو اتاق عمل به پنج اتاق عمل مجهز شده است و تجهیزات استاندارد لازم نیز در آنها بکار رفته است.

وی تجهیز بیمارستان قروه به بهترین دستگاه‌های چشم پزشکی را نیز از دیگر ویژگی‌های این بیمارستان دانست و یادآور شد: تجهیزات بیمارستان قروه در راستای خدمت به مردم امری مؤثر دانست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین افتتاح خانه بهداشت الله یاری قروه با ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه را اقدامی ارزشمند دانست و بیان کرد: مراکز بهداشتی و پروژه‌های دیگری در حوزه سلامت در این شهرستان افتتاح شده‌اند.

کد خبر 5928676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha