۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان/ وقوع ۴۰ تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته

آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان/ وقوع ۴۰ تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته

اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ فقره تصادف خسارتی و ۹ فقره تصادف جرحی رخ داد.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به نزولات آسمانی که طی ۴۸ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان داشتیم، مشکلی برای تردد وجود ندارد و هم اینک تمامی محورهای مواصلاتی استان اصفهان باز است.

وی ادامه داد: صبح امروز جمعه در محدوده ظفرقند (از توابع اردستان) و همچنین محور اصفهان به سمت جاده قدیم قم کمی مه‌گرفتگی وجود داشت که با توجه به گرم شدن هوا پایان یافته است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه صبح امروز در شهر سجزی نیز بارندگی خفیف گزارش شد، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ فقره تصادف خسارتی و ۹ فقره جرحی در جاده‌های استان اصفهان اتفاق افتاده است که خوشبختانه مورد فوتی گزارش نشد.

اجرای طرح ویژه ناوگان حمل و نقل در جاده‌های اصفهان

سرهنگ مولوی ادامه داد: از روزهای گذشته طرح ویژه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بویژه حمل و نقل مسافر در جاده‌های استان در حال اجراست و توسط همکاران پلیس راهور کنترل می‌شود و با توجه به لغزنده بودن راه‌ها، در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی به رانندگان به صورت چهره به چهره تذکرات لازم اعلام شده است.

وی تاکید کرد: ضروری است که رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاعات کافی کسب کنند.

واژگونی خودرو علت بیشتر تصادفات بود

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه رعایت مقررات رانندگی بویژه رعایت فاصله طولانی و اطمینان از سالم بودن خودرو ضروری است، اظهار داشت: رانندگان در زمان بارندگی و لغزنده بودن جاده از ترمز کردن ناگهانی در طول مسیر خودداری کنند.

سرهنگ مولوی با اشاره به اینکه رانندگان در شرایط خواب آلودگی و خستگی از رانندگی بپرهیزند، خاطرنشان کرد: بیشتر تصادفاتی که طی ۲۴ ساعت اخیر اتفاق افتاده بر اثر واژگونی خودرو بوده است.

همچنین سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز درخصوص وضعیت ترافیکی شهر اصفهان به خبرنگار مهر گفت که طی شب گذشته و صبح امروز حادثه خاصی بر اثر لغزندگی و آبگرفتگی خیابان‌ها گزارش نشده است.

کد خبر 5928921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha