۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

ضرورت ترویج مهارت آموزی در مدارس استان سمنان

ضرورت ترویج مهارت آموزی در مدارس استان سمنان

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان تقویت خود باوری را یک اصل مهم در جامعه دانست و گفت: یکی از راه‌های تحقق این امر، ترویج مهارت آموزی بین دانش آموزان استان است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حماسه روز قبل مردم استان سمنان بیان کرد: قشرهای مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه تقویت خود باوری بین نوجوانان یکی از نیازها و ضرورت‌هایی است که امروز باید به آن توجه و تاکید ویژه کرد، افزود: با توسعه و ترویج مهارت آموزی در مدارس می‌توان این تقویت باورها را در بین دانش آموزان محقق کرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه معلمان ما اگر مهارت آموزی ندیده باشند و در کلاس حضور یابد نمی‌تواند مهارت آموز باشد، بیان کرد: متأسفانه بسیاری از معلمان ما بدون مهارت آموزی در کلاس حضور دارند.

مطیعی با بیان اینکه برنامه ریزی مدون برای نسل نوجوان و جوان امروزی نیاز است، گفت: باید بتوانیم خود باوری و امید افزایی را در مدارس و بین نوجوانان تقویت کنیم و این در سایه برنامه ریزی درست محقق می‌شود.

کد خبر 5930535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha