۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

لیگ فوتبال انگلیس؛

پپ گواردیولا لیونل مسی را با ستاره منچسترسیتی مقایسه کرد

پپ گواردیولا لیونل مسی را با ستاره منچسترسیتی مقایسه کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برناردو سیلوا را با لیونل مسی، اسطوره سابق بارسلونا و آرژانتین مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیونل مسی موفق شد برای هشتمین بار برنده جایزه معتبر توپ طلا شود. او برای کسب این عنوان با هفت بازیکن از تیم فوتبال منچسترسیتی رقابت کرد.

«ارلینگ هالند»، «جوسکو گواردیول»، «کوین دی بروین»، «برناردو سیلوا»، «روبن دیاز»، «جولیان آلوارز» و «رودریگو» از منچسترسیتی همگی نامزد دریافت این جایزه بودند در مراسم توپ طلا در پاریس شرکت کردند.

چهار نفر از نامزدهای منچسترسیتی برای کسب توپ طلا در جریان پیروزی پرگل ۶ بر یک این تیم مقابل «بورنموث» در لیگ برتر انگلیس در شامگاه شنبه در زمین حضور داشتند. منچسترسیتی با این پیروزی به صدر جدول لیگ برتر بازگشت و بیست و دومین برد متوالی را در ورزشگاه اتحاد ثبت کرد. «برناردو سیلوا» ملی پوش پرتغالی سیتی در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.

گواردیولا پس از این پیروزی، «سیلوا» را با لیونل مسی اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال مقایسه کرد. مسی در بارسلونا مدتی تحت هدایت گواردیولا بود.

گواردیولا در خصوص «سیلوا» گفت: گل او من را به یاد [لیونل] مسی انداخت، من بارها لئو را در چنین موقعیت مشابهی که قصد زدن ضربات «چیپ» داشت دیده ام. او حرکتی شبیه به مسی انجام داد و بازیکن فوق العاده ای است.

«سیلوا» تا اینجای فصل در ۱۲ بازی برای منچسترسیتی سه گل به ثمر رسانده است و در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در فصل گذشته هم موفق به گلزنی شده بود تا آبی آسمانی‌ها اولین جام اروپایی را بالای سر ببرند.

منچسترسیتی برای حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و می‌تواند هفته آینده با پیروزی مقابل «یانگ بویز» سوئیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مرحله حذفی برسد.

کد خبر 5930913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha