۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۳

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران:

بازی های پاراآسیایی فصل طلایی ورزشکاران مازندران بوده است

 بازی های پاراآسیایی فصل طلایی ورزشکاران مازندران بوده است

ساری- سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به پیوست اجتماعی ورزش گفت: بازی های پاراآسیایی فصل طلایی و هنرنمایی ورزشکاران استان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیلی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که در بهزیستی مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه اراده قهرمانان و مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی قابل تقدیر است، گفت: قطعاً موفقیت این ورزشکاران به تلاش و همراهی خانواده‌های عزیزشان برمی گردد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع این نام آوران، افزود: باعث افتخار ماست که خانم رزا ابراهیمی قهرمان مدال آور رشته پاراتکواندو دراین دوره از بازی‌ها از شهرستان چالوس مدال طلای خود را به مردم غزه هدیه کرد و این امر بسیار ستودنی است.

وی با بیان اینکه حضور در کنار شما مایه مباهات و افتخار ماست، خاطرنشان کرد: شما قهرمانان و بزرگواران مازندرانی، نامتان در تاریخ ثبت شد و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فصل طلایی هنرنمایی شما عزیزان بود.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به دغدغه و تلاش مدیران بهزیستی استان جهت ارتقای توانمندی جامعه هدف، تصریح کرد: بهزیستی موضوع حمایت را تا به اهتزاز درآوردن پرچم‌های افتخار ایران عزیز در میادین آسیایی و جهانی دنبال می‌کند و این رسالت مجموعه گران سنگ بهزیستی است.

وی ادامه داد: هر زمان شاخص‌های پیشرفت مدیران در موضوعات پرخطر و حساس اجتماعی ارزیابی می‌شود، سازمان بهزیستی سرآمد همه گروه‌ها و یکی از طلاییه داران گروه‌ها و دستگاههاست.

این مسؤول ورزش را یکی از پیوست‌های تحول اجتماعی برشمرد و گفت: ورزش نقش مهمی در تحول اجتماعی ایفا می‌کند و موضوع تحول اجتماعی زمانی محقق می‌شود که ما در کلیه سطوح این تحول را مشاهده کنیم.

وی در پایان یادآور شد: این عزیزان با توجه به معلولیت و محدودیت‌هایی که داشتند اما نشان دادند که بسیار توانمند و موفق هستند و مدال‌های رنگانگی کسب نمودند و الگوهای ارزشمندی برای افراد دارای معلولیت در جامعه هستند.

کد خبر 5932275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha