۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

در آستانه مسابقات قهرمانی جهان؛

فدراسیون جهانی هندبال: تیم بانوان ایران در گروه سختی قرار دارد

فدراسیون جهانی هندبال: تیم بانوان ایران در گروه سختی قرار دارد

دومین حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهانی در صفحه رسمی فدراسیون هندبال جهان بازتاب داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صفحه رسمی فدراسیون هندبال جهان با انتشار مطالبی به معرفی تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی زنان جهان می پردازد و در همین راستا با انتشار یک پست به معرفی تیم ملی هندبال بانوان ایران پرداخت.

در این پست با انتشار عکس هایی از فاطمه خلیلی، مینا وطن پرست، آرزو کیانی آرا و نوریه عباسی ضمن یادآوری حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا که دو سال پیش برگزار شد، برای تیم ملی ایران که در گروه F رقابت های قهرمانی جهان با تیم های آلمان، لهستان و ژاپن همگروه است، آرزوی موفقیت شده است.

در متن این گزارش آمده است: «جمهوری اسلامی ایران حضور خود را در رقابت های قهرمانی زنان جهان از دو سال پیش با شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا آغاز کرد. اینجا برای بار دوم در گروه F در یک گروه سخت قرار دارد اما آنها با عزم و اراده خود می خواهند ثابت کنند که به اهداف نهایی خود برسند و در رده های بین المللی خاطرات بیشتری داشته باشند.»

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال زنان جهان در گروه F با تیم های آلمان، لهستان و ژاپن همگروه است. این مسابقات از ۹ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور دانمارک، نروژ و سوئد برگزار می شود.

کد خبر 5933766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha