۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

تصویب طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار مهاباد

تصویب طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار مهاباد

ارومیه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی کفت: طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان مهاباد تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر برزگر روز چهارشنبه در مهاباد، اظهار کرد: ۶۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان مهاباد دارای طرح هادی مصوب هستند که این آمار از میانگین استانی بیشتر است.

وی افزود: از مجموع روستاهای شهرستان مهاباد ۱۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی مصوب هستند که ۲۹ روستا هم نیاز به بازنگری دارد که کار بازنگری آنها به اتمام رسیده است و ۳۵ روستا هم که افق ۱۰ ساله طرح به پایان رسیده تا پایان سال ۱۴۰۳ کار بازنگری آنها هم به اتمام خواهد رسید.

برزگر اظهار کرد: از مجموع ۱۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار مهاباد، کار اجرای طرح هادی در ۷۳ روستا به اتمام رسیده و در همین راستا از محل اعتبارات قیر سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ با مشارکت اهالی و دهیاران کار زیرسازی جاده و معابر ۱۴ روستا آسفالت معابر هم به مساحت ۶۵ هزار مترمربع به اتمام رسیده است.

وی گفت: از محل اعتبارات قیر سال ۱۴۰۲ درحال حاضر در مرحله ابلاغ و تخصیص اعتبار هستیم و برنامه ریزی کرده‌ایم تا در جاهایی که اقدامات زیرسازی انجام شده اقدامات لازم برای قیر و آسفالت انجام شود.

کد خبر 5934236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha