۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۷

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اردبیل خبر داد؛

تریاک و گل در صدر کشفیات مواد افیونی اردبیل

تریاک و گل در صدر کشفیات مواد افیونی اردبیل

اردبیل- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل گفت: در ۷ ماهه امسال تریاک، گل و هروئین بیشترین مواد افیونی کشف شده در استان اردبیل بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال نوجوان عصرپنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری مردم رصد و پایش دقیق خود را در مقابله با سوداگران مرگ انجام می‌دهد که در این زمینه در سال جاری بیش از دو تن انواع مخدر از قاچاقیان در استان اردبیل کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان موادمخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه ۷ ماهه در سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته که نشان می‌دهد پلیس در مبارزه با باندهای قاچاق، تهیه و توزیع کنندگان مواد افیونی بی مهابا وارد شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اردبیل ادامه داد: اکثر عملیات‌های پلیس مبارزه با موادمخدر با کسب اطلاعات مردمی و هوشیاری مأموران انتظامی به انجام رسیده و ما موفق شدیم جلوی ورود و توزیع گسترده موادمخدر را بگیریم.

نوجوان گفت: دستگیری قاچاقچیان موامخدر، حمل کنندگان و عوامل تهیه و توزیع مواد افیونی در کنار معتادان از یک رشد ۴۵ درصدی در نیمه اول امسال مواجه بوده که ضرورت دارد با این شرایط توزیع موادمخدر خانواده‌ها مراقبت بیشتری را از نوجوانان و جوانان خود به عمل آورند.

وی افزود: در هفت ماهه امسال ۱۱ باند قاچاق موادمخدر در استان شناسایی و متلاشی شده که در این زمینه پلیس مبارزه با موادمخدر مراقبت‌های به هنگام و مستمر را مورد توجه قرار داده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اردبیل اظهار کرد: دستگیری خرده فروشان موادمخدر با ۳۷ درصد رشد و دستگیری معتادان متجاهر نیز با ۴۵۱ درصد رشد نشان از عزم پلیس مبارزه با موادمخدر در مقابله با سوادگران مرگ بوده است.

نوجوان بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر آمادگی دارد تا از طریق سامانه ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۹۷ اخبار و اطلاعات مردمی را در مورد فعالیت عوامل تهیه و توزیع موادمخدر دریافت و پیشنهادات مردمی را نیز در این حوزه کسب کند.

کد خبر 5934616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha