۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۱۰۰ میلیاردریال لاستیک قاچاق در لاهیجان 

کشف ۱۰۰ میلیاردریال لاستیک قاچاق در لاهیجان 

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار کرد: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرماندهی انتظامی لاهیجان با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقیب و مراقبت سوژه‌های مورد نظر و رصد فعالیت‌های آن‌ها، ۲ انبار دپو لاستیک قاچاق را در شهرستان لاهیجان شناسایی کرده و به آدرس این مکان‌ها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سبک و سنگین در بازرسی از این انبارها خبر داد و با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، افزود: در این خصوص متهم ۴۲ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5935983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha