۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

سرپرست راه و شهرسازی غرب گلستان خبر داد؛

تحویل زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده در بندرترکمن

تحویل زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده در بندرترکمن

بندرترکمن- سرپرست راه و شهرسازی غرب گلستان از آماده سازی و تحویل زمین رایگان به واجدان شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بندرترکمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورمحمد ایری اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می‌کند که عملیات آماده سازی و واگذاری آن در شهرستان بندرترکمن انجام شده است.

وی افزود: در راستای اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان ۱۵۱ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحویل داده شد.

ایری ادامه داد: این اراضی با متراژ ۴۰ هزار متر مربع برای تحویل به ۳۰۰ خانواده اهل بندرترکمن آماده سازی شد.

سرپرست راه و شهرسازی غرب گلستان همچنین گفت: پس از عملیات آماده سازی و تحویل قطعات، مالکین می‌توانند نسبت به اخذ پروانه و دریافت تسهیلات ساخت اقدام کنند.

وی افزود: تا کنون اداره کل راه و شهرسازی در دو مرحله به ۵۱۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمین رایگان واگذار کرد.

ایری در ادامه اظهار کرد: این واگذاری در شهرهای گرگان، کلاله، ترکمن، جلین و قرق انجام شده است.

وی همچنین گفت: تا کنون مجموعاً ۹ هزار و ۳۳ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که با برنامه ریزی های لازم تلاش می‌شود تا به تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین تخصیص یابد

کد خبر 5939042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha