۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸

سردار کرمی: 

فرهنگ ایثار و شهادت در جهان نمونه است

فرهنگ ایثار و شهادت در جهان نمونه است

رشت- فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست دشمن در دو جبهه سخت و نرم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جهان نمونه بوده و موجب شکست دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن کرمی ظهر چهارشنبه در مراسم پنجمین یادواره سرداران و هزار و ۳۳۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان گیلان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ریشه ظلم، فساد و ستمگری رژیم طاغوت را خشکاند و ایران را در مسیر تعالی قرار داد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در درون مرزها و بیرون مرزها افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امامین انقلاب شور، امید و آزادی در دل ملت‌های جهان بیدار و زنده کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت به آن سوی مرزها صادر شده است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت پدید آورنده جبهه مقاومت شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه فرهنگ شهادت امروز رژیم کودک صهیونیسم را به زانو در آورده است، اضافه کرد: بیداری اسلامی در جهان از فرهنگ ایثار و شهادت تبلور یافته است و این فرهنگ به عنوان الگویی برتر در جامعه جهانی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اجتماع بزرگ اعتراضی مردم در اروپا و آمریکا علیه استکبار و صهیونیسم افزود: دشمن در جنگ فیزیکی و فرهنگی از فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورده است.

فرمانده یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جهان نمونه است، گفت: به یمن این فرهنگ پرچم عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی در جامعه جهانی برافراشته است.

سردار کرمی با تاکید بر لزوم پیاده سازی فرهنگ ایثار و شهادت در لایه‌های مختلف جامعه بیان کرد: سبک زندگی اسلامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می‌پذیرد.

کد خبر 5939790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha