۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

استاندار گلستان خبر داد؛

کسب رتبه ۳ کشوری گلستان در ایجاد فرصت های شغلی

کسب رتبه ۳ کشوری گلستان در ایجاد فرصت های شغلی

استاندار گلستان گفت: در ۶ ماه ابتدای امسال کمیته امداد استان توانسته در حوزه اشتغال رتبه ۳ کشوری را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر چهارشنبه در جشن خودکفایی ۲ هزار و ۶۵۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد گلستان در گرگان، اظهار کرد: طرح‌های توانمندسازی و خودکفایی کمیته امداد گلستان به طور کامل حمایت می‌شود.

وی افزود: تا کنون هزار و ۵۳۵ واحد مسکونی جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم استان در مسیر پیشرفت قرار گرفت، گفت: پس از ۱۸ سال انتظار کارهای بزرگی در حوزه مجتمع پتروشیمی گلستان انجام شد که با آغاز آن ۳۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان انجام می‌شود.

وی از آغاز سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول در سفر دوم رییس جمهور خبر داد و افزود: این نیروگاه ۵۰۰ مگاوات برق مورد نیاز خانگی و صنعتی را تأمین خواهد کرد.

زنگانه با اشاره به اینکه درآمد سرانه استان از ۴۷ درصد میانگین کشور به بالای ۵۰ درصد رسیده است، اظهار کرد: مجموع اعتبارات استان در دو سال دولت قبل میزان ۴ هزار میلیارد تومان بود که اکنون این رقم در دولت سیزدهم به بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در حوزه اشتغال توانسته موفق عمل کند، یادآور شد: کمیته امداد استان سال گذشته توانسته در این بخش رتبه ۶ و امسال رتبه ۳ کشوری را کسب کند.

کد خبر 5939922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیرمیرزایی0620115858 IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      سلام خواهش میکنم به اینایکه معول هستن وتحت پوشش کمیته بیشتررسیدگی کنیددرشرایط خیلی سختی زندگی میکنیم یخچالم سوخته بخاری هم توی سرماندارم کمیته هم میگه مابودجه نداریم استدعامیکنم همکاری کنیدمستاجرم