هلاکت یک فرمانده ارشد صهیونیست

هلاکت یک فرمانده ارشد صهیونیست

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جانشین فرمانده‌گروهان تیپ ۲۰۲ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی شمال نوار غزه به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت «شلومو بن نون» جانشین فرمانده گروهان تیپ ۲۰۲ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی شمال نوار غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر - بعدازظهر امروز پنجشنبه - از کشته شدن یک نظامی اسرائیلی در نبردهای شمال نوار غزه خبر داد. به این ترتیب شمار نظامیان به هلاکت‌رسیده رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۵۲ نفر افزایش یافت.

این خبر در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که امروز و در چهل و یکمین روز تجاوز به نوار غزه، کنترل عملیاتی بندر غزه را به دست گرفته و تمام ساختمان‌های آن را از نیروهای حماس پاکسازی کرده است.

جنبش حماس تا کنون به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنش نشان نداده است، اما همیشه انتشار این گونه اخبار را در راستای تلاش تبلیغاتی رژیم صهیونیستی تل آویو برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایش در غزه می‌داند.

کد خبر 5940715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha