۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳

فرمانده سپاه پارس‌آباد:

۶۵ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در پارس‌آباد برگزار می‌شود

۶۵ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در پارس‌آباد برگزار می‌شود

پارس‌آباد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد از برگزاری ۶۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام (ره) است.

وی گفت: امسال ۶۵ عنوان برنامه با شعار «بسیج، امید ملت ایران» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه پارس آباد عنوان کرد: دیدار مسئولین ادارات و بسیجیان با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، ویزیت رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی، برگزاری میز خدمت در مناطق محروم، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای مسابقات ورزشی نمونه‌هایی از برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج در شهرستان پارس‌آباد خواهد بود.

پیرجاهد خاطر نشان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «اقتدار بسیج» پنجم آذرماه با حضور آحاد مردم و بسیجیان در محوطه سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

وی بسیج را افتخاری برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: بصیرت و اخلاص در عمل و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و راهپیمایی‌های مختلف به نشانه خشم و انزجار از دشمنان ایران اسلامی از نمونه‌های بارز بسیجیان است.

فرمانده سپاه پارس آباد با اشاره به اینکه بسیج مایه عزت، افتخار و امید کشور و نظام است، افزود: امروز دغدغه همه بسیجیان پیشرفت جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های مختلف است و این پیشرفت مایه بیم و هراس دشمنان است.

کد خبر 5941017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha