۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۴

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

امیدواریم استعدادهای تئاتر کرمانشاه در سطح ملی حضور پیدا کنند

امیدواریم استعدادهای تئاتر کرمانشاه در سطح ملی حضور پیدا کنند

کرمانشاه- سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: امیدواریم استعدادهای تئاتر کرمانشاه در سطح ملی حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی بعد از ظهر جمعه در آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه که با معرفی گروه‌های برتر در تالار انتظار برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره امسال با توجه به وضعیت مطلوبی که داشت به معرفی و شناخت استعدادهای موجود در حوزه تئاتر پرداخت.

وی به آثار قوی ارسال شده تاکید کرد و افزود: این نقطه قوت جشنواره امسال بود که با کشف استعدادهای موجود و توانایی آنها به حضور در سطح ملی آنان امیدوار بود.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به استقبال‌های صورت گرفته از سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان در آینده نزدیک شاهد حمایت‌های ویژه از خانواده تئاتر خواهیم بود.

در ادامه این مراسم آثار برگزیده در هر بخش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند که در این مرحله از جشنواره تئاتر استانی در کرمانشاه از سه برگزیده از بخش شامل موسیقی، طراحی لباس، طراحی فضا، بازیگران برتر نقش زن، بازیگران برتر نقش مرد، طرح و ایده، کارگردانی، پوستر و بروشور و نویسندگی تقدیر و تجلیل شدند.

همچنین نمایش ماده هفت نوشته آقای مرتضی اسدی مرام و کارگردانی خانم گلنار اکبری، نمایش عاشقانه‌های زیر خاکی نوشته و کار آقای حسین نادری در بخش تئاتر خیابانی و نمایش ویابونیت نویسنده و کارگردان آقای علیرضا رضائیان جم، نمایش غسل آخر نویسنده و کارگردان آقای آرش منصوری در بخش تئاتر صحنه‌ای نمایش‌های معرفی شده‌ای بودند که به جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی شدند.

هیئت داوران سی پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای در استان کرمانشاه نیز محمود رضا رحیمی، دکتر سعید اسدی، محمد لارتی نمایش‌های معرفی شده‌ای بودند.

کد خبر 5941562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha