۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۶

معاون برنامه ریزی وزیر نیرو:

۱۰ هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم آبرسانی می شود

۱۰ هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم آبرسانی می شود

ساری- معاون برنامه ریزی واقتصادی وزیر نیرو گفت: تا پایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار روستا در کشور آبرسانی می شود که بخشی از آن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان رضایی شامگاه جمعه در حاشیه عملیات اجرایی احداث ۲ باب مخزن ذخیره در شهر آستانه سرا و مجتمع ازباران شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه براساس برنامه زمانبندی شده کمبود آب شهرهای گروه الف برطرف می‌شود گفت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا به وعده‌هایی که به مردم دادیم عمل کنیم‌.

رضایی ادامه داد: تا پایان دولت، آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در دستور کار قرار دارد که بخشی از آن انجام شد و مابقی نیز در حال اجراست.

وی با تاکید بر اینکه تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا در کمترین زمان ممکن تأسیسات آب و فاضلاب و تصفیه خانه‌ها را به سرانجام برسانیم، افزود: با توجه به تلاش همکاران شرکت‌های آب و فاضلاب در تأمین و توزیع آب شرب سالم و پایدار، از مردم نیز انتظار داریم با استفاده بهینه و مصرف صحیح آب، همکاران ما را کمک کنند.

مجتبی باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز در سخنانی با اشاره به تلاش مدیرعامل و کارکنان آب و فاضلاب در تأمین آب شرب پایدار مشترکان گفت: دو پروژه روستایی فاضلاب در کشور در نظر گرفته شد که یکی از آنها اجرای فاضلاب در روستای ازباران فریدونکنار است.

۸۷۰ پروژه آبرسانی امسال اجرا می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای ۸۷۰ پروژه در سال جاری گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث مخازن ذخیره ۱۰۰۰ متر مکعبی در شهرآستانه سرا و مجتمع ازباران شهرستان فریدونکنار هستیم.

بهزاد برارزاده ادامه داد: برای مخزن ذخیره هزار متر مکعبی آستانه سرا ۵۱ میلیارد ریال اعتبار و جمعیت برخوردار از این طرح ۲۵۰۰ خانوار پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره آغاز ساخت مخزن هزار مکعبی مجتمع آبرسانی ازباران و برخورداری ۲۳۰۰ خانوار روستاهای ازباران، مهلبان، بنه کنار و مجتمع مسکن مهر از مزایای آن تصریح کرد: برای این پروژه نیز ۴۶ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفای مازندران هدف از اجرای این طرح‌ها را تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف عنوان کرد.

کد خبر 5941650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha