۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

۱۳۹۶ برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در کردستان برگزار می‌شود

۱۳۹۶ برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در کردستان برگزار می‌شود

سنندج_ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت هفته بسیج یک‌هزار و ۳۹۶ برنامه شاخص ویژه این هفته در استان کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی بعدازظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه استان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ما هرگاه پیشرفتی داشته مدیون حضور پرشور و پررونق بسیجیان بوده است.

وی افزود: از مؤلفه‌های حوزه بسیج نگاه تحول‌گرا به فعالیت‌های هفته بسیج امسال است و رویکرد این برنامه‌ها با محورهای جهاد تبیین، امیدآفرینی و جهاد خدمت و با کلید واژه‌ی «بسیج امید ملت ایران خواهد بود» پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: در هفته بسیج یک‌هزار و ۳۹۶ برنامه شاخص در قالب ۶۳ عنوان اجرا خواهیم کرد.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: در آستانه هفته بسیج اهدای بیش از ۵۰۰ فقره جهیزیه، برگزاری همایش عشایر و فضاسازی‌های محیطی در استان اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۸۸ یادواره شهدا نیز در استان کردستان طی هفته بسیج اجرا می‌شود که در همه شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی برای امیدآفرینی، برگزاری نشست‌های تبیینی در محیط‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، برگزاری جشن‌های گلریزان و مانع‌زدایی واحدهای تولیدی، همایش پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: نشست شعرا و پهلوانان ایران زمین، گردهمایی بسیجیان همزمان با سراسر کشور در استان در قالب رزمایش اقتدار، دیدار نمایندگان بسیجی استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آذرماه امسال به مناسبت هفته بسیج انجام می‌شود.

وی به برنامه‌های شاخص دیگر از جمله برگزاری جلسه با ماموستاهای استان، همایش سراسری دختران حاج قاسم نیز در استان پرداخت و گفت: از رسانه‌ها درخواست می‌شود برنامه‌های هفته بسیج را برای مردم بازتاب دهند.

کد خبر 5943312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha