۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

رییس تبلیغات اسلامی گرمی:

اراده جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است

اراده جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی است

گرمی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: اراده و صلابت جبهه مقاومت قدرتمندتر از قدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی بوده و به یقین قدس شریف پیروز میدان خواهد بود.

حجت الاسلام حمید بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروزه گستره جنایات و وحشیگری‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب به حدی است که در کشورهای دیگر نیز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم انزجار از عملکرد ددمنشانه رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی برپا می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل باید بداند که هر گونه تلاش برای مصادره حقوق مردم فلسطین، با واکنش محکمی روبه‌رو خواهد شد، تاکید کرد: اراده مقاومت فلسطین سخت‌تر از قدرت رژیم صهیونیستی است و این اراده، اشغالگران را شکست خواهد داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی عنوان کرد: حقوق مردم فلسطین ۷۵ سال است که زیر چکمه‌های رژیم نامشروع صهیونیستی له می‌شود و امروز صدای مظلومیت ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد.

بهاری در ادامه خاطرنشان کرد: نژاد پرستان مدرن، غزه را آزمایشگاه بمب‌هایشان کردند و شهر را با مردمش سوزاندند تا برای خود پیروزی‌های جعلی بتراشند اما غزه مظلوم و مقتدر حتی یک آه را از ایشان دریغ کرد. یک پرچم سفید بالا نرفت و یک رزمنده فلسطینی تسلیم نشد.

وی با اشاره به اهمیت طوفان الاقصی در مقابله با رژیم موقت صهیونیست گفت: عملیات طوفان‌الاقصی باطل کننده سحر بزرگ‌ترین حمله اسرائیل بوده و خیالات گذشته رژیم صهیونیستی با این عملیات شکست خورد و برنامه‌های آنان را برای عادی سازی فضای کشورهای اسلامی ناکام گذاشت.

کد خبر 5943930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      طوفان الاقصی یعنی غرش حق بر باطل و جهانیان دیدند که موساد و سیا از مترسک سر جالیز پست ترند . درود بر محور مقاومت و مرگ بر یهودیان