۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵

رئیس حوزه هنری کرمانشاه:

آیین رونمایی از کتاب «میاندار» به همت حوزه هنری برگزار می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «میاندار» به همت حوزه هنری برگزار می‌شود

کرمانشاه- رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: آیین رونمایی از کتاب «میاندار» به همت حوزه هنری کرمانشاه برگزار می‌شود.

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آئین رونمایی کتاب «میان‌دار» نوشته احمد مصطفایی پنجشنبه دوم آذرماه ساعت پانزده همزمان با سیصد و پنجاه و دومین شب خاطره در سالن سوره حوزه هنری واقع در تقاطع حافظ و سمیه تهران، برگزار می‌گردد.

وی افزود: میان دار که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده، شرحی از زندگی و فعالیت‌های مذهبی، نظامی-دفاعی و فرهنگی پهلوان حاج محمد طالبی یکی از بنیان‌گذاران تیپ نبی اکرم (ص) سپاه کرمانشاه و یکی از فرماندهان بسیجی تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس که به اخذ نشان فتح از دستان مقام معظم رهبری مفتخر شده است.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: نویسنده در این کتاب با اشاره به سختی‌های دوران کودکی راوی، اهداف، انگیزه‌ها و نحوه‌ی ورود این فرمانده را به فضای نظامی و فرماندهی در دفاع مقدس را شرح می‌دهد و به شرح مختصر عملیات‌های مختلفی را که ایشان در آن شرکت داشته‌اند، می‌پردازد.

آزادی خاطرنشان کرد: مجروحیت‌ها، ازدواج، شیوه فرماندهی، رابطه با رزمندگان و نیروهای تحت امر یا مافوق، تشرف به حج، وضعیت جبهه‌های پدافندی و حال و هوای عملیات‌ها، اسارت و شهادت هم رزمان و دوستان نزدیک و رفتار خاص راوی در این مواقع و فعالیت‌های فرهنگی راوی پس از پایان جنگ، مطالبی است که می‌توان در این کتاب مطالعه کرد.

کد خبر 5944318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha