۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

خزائلی:

میراث قزوین را با جشنواره چند رسانه‌ای معرفی می‌کنیم

میراث قزوین را با جشنواره چند رسانه‌ای معرفی می‌کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: میراث قزوین را با جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با حضور دبیر اجرایی جشنواره و مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین بعد از ظهر امروز در کاخ نیاوران برگزار شد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین در این نشست در سخنانی گفت: قزوین ۱۸۰۰ سال پیش شهر شد و آثار تاریخی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. خیلی خوشحال هستیم که این جشنواره در استان برگزار خواهد شد تا از این طریق بتوانیم تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: از چهارشنبه هشتم آذرماه میزبان این جشنواره هستیم. اجرای برنامه‌ها در اماکن تاریخی قزوین خواهد بود که به‌عنوان مثال کاروانسرای سعدالسلطنه به‌عنوان محلی برای نمایش آثار هنری و نمایشی انتخاب شده است.

خزائلی اضافه کرد: در مراسم افتتاحیه جشنواره از تعدادی از مفاخر ایران که اهل قزوین هستند تجلیل می‌شوند و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده و در زمان برگزاری جشنواره، میزبان تورهای گردشگری خواهیم بود.

کد خبر 5945356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha