۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶

انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی برگزار شد

انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی برگزار شد

بوشهر- دومین دوره انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی در شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی عصر دوشنبه در این مراسم گفت: دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌ها در لایه‌های شهرستانی، استانی و ملی برگزار شد که البته بنا بود این انتخابات در سال ۱۴۰۰ برگزار شود که به خاطر شیوع کرونا، انتخابات یادشده با تأخیر ۲ ساله امروز برگزار شد.

اکبر قائدی ادامه داد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در تحقق راهبردها و فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات دارند.

 انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی برگزار شد

در پایان پنج نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دشتی به عنوان نامزد در انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان حضور داشتند که یک نفر در آغاز رأی گیری انصراف داد و انتخابات با ۴ نفر به صورت رسمی صورت گرفت.

مهدی عالی پور، و سیده آمنه مقامی زاده با اکثریت آرا به عنوان عضو اصلی و بهمن بهمنی به عنوان عضو البدل نمایندگان سمن‌ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های شهرستان دشتی انتخاب شدند.

کد خبر 5945476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha