۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۷

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج عنوان کرد؛

خدمت رسانی، جهاد تبیین و امید آفرینی سه رویکرد اصلی بسیج

خدمت رسانی، جهاد تبیین و امید آفرینی سه رویکرد اصلی بسیج

قم- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج امروز سه رویکرد اصلی جهاد تبیین، خدمت رسانی و امید آفرینی را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در همایش جهادگران فاطمی ۳ که در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در طول سالهای دفاع مقدس رزمندگان در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند که پیروزی نهایی با هدایت‌های امام راحل و مقاومت ملت محقق شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: ما همانگونه که با دشمنان اسلام می‌جنگیم، با همان قوت در برابر فقر خواهیم ایستاد و دشمنان تلاش دارند در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه اقتصادی با بوجود آوردن مشکلاتی، ایران اسلامی را تضعیف کنند.

وی عنوان داشت: سپاه پاسداران که حامی ملت ایران است، دارای سه ضلع تقوا، انقلاب و مردم است و بسیج نیز همینگونه است.

معروفی گفت: نگاه بسیج در زمینه خدمات رسانی به ملت، نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نیست و امروز بسیج در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی مشغول به خدمت به ملت است.

وی ابراز داشت: بسیج در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی با تبعیت از رهبری معظم انقلاب به دنبال خدمت خالصانه به مردم است و این مسیر بن بستی ندارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج سازندگی امروز سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امید آفرینی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه تضعیف نظام اسلامی از اهداف دشمنان است گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا ملت را از اهل بیت علیهم السلام دور کنند و دین زدایی را در دستور کار خود قرار دادند.

معروفی افزود: دشمنان تلاش کردند اربعین حسینی را کمرنگ کنند اما حضور ۲۲ میلیون نفر در ایام اربعین حسینی توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی اضافه کرد: دشمنان در ماه‌های اخیر در راستای زنده کردن اغتشاشات سال گذشته برنامه ریزی کرده بودند که هوشیاری ملت بزرگ ایران نقشه دشمنان نقش برآب شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: دشمنان که در سال گذشته برای نابودی جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند امروز به ایران پیام می‌دهند که به حماس و حزب الله بگوید که عقب بروند.

وی گفت: در اغتشاشات سال گذشته ملت بزرگ ایران و بسیجیان در برابر حربه و عملیات روانی دشمنان ایستادند.

معروفی با بیان اینکه هر کسی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد یک بسیجی است افزود: ملت ما عاشورایی و بسیجی هستند هر چند که ممکن است برخی‌ها پرونده بسیج نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی گفت: این رزمایش طی سالهای اخیر در حال برگزاری است و در ۱۵ استان کشور با حضور ۲۰ قشر بسیج در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار ارائه خدمات می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیجیان باید به گونه‌ای عمل کنند که دشمنان بدانند تا آنان هستند نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد کنند و در این مسیر باید خود را وقف خدمت کرد.

کد خبر 5945603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha