۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

سرلشگر باقری مطرح کرد؛

کاهش سه ماه خدمت سربازی/تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم می‌کنیم

کاهش سه ماه خدمت سربازی/تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم می‌کنیم

رییس کل ستاد نیروهای مسلح با اشاره به کاهش سه ماه خدمت سربازی گفت: تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشگر محمد باقری صبح امروز در حاشیه نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان اظهار داشت: مسئله سربازی مسئله آسانی نیست که با تصمیمات ناگهانی بتوان تغییرات اساسی در آن داد زیرا سرباز و جوان عزیز ما در این مقطع زندگی می‌آید و مسؤولیت در دفاع و امنیت کشور موضوع ساده‌ای نیست.

وی بیان کرد: پس از بیش از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتند با جایگزینی سایر نیروها و تغییرات فرآیندها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح از کاهش و کسری خدمت برای فرزندان ایثارگران، افراد دارای خدمت بسیجی و همچنین مهارت‌آموزی خبر داد و ابراز داشت: میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست با این وجود اما تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم هرچند کار آسانی نیست.

سرلشگر باقری در پایان سخنان خود با اشاره به حضور و انجام وظیفه سربازان در سرتاسر مرزها و بخش‌های مختلف کشور اظهار داشت: هرچند نمی‌توان به آسانی تصمیماتی برای سربازان اتخاذ کرد اما تلاش برای تسهیلات بیشتر صورت می‌گیرد.

کد خبر 5946076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      40 3
      من که به شخصه تمام کسانی که مخالف حرفه ای شدن خدمت سربازی هستن رو بی هیچ عنوان حلال نمیکم.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      20 0
      چرا باید با وجود اینهمه نیروی کادری متبحر و کارآزموده و متخصص، سربازان از مرزها حراست کنند؟
    • ساسان علیزاده IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      7 0
      کاهش و افزایشش رو کاری ندارم من متاهلم دارای دو فرزند برگه اعزامم افتاد تبریز عجب شیر تو این گرونی و منی که صد هزار تومان تو جیب ندارم چجوری هربار رفت و امدش یک میلیون خرج راهم کنم..هم سن های من اضافشون صفر شده و افتادن نزدیک خونشون ارومیه...من برعکس...گفتن متاهلین نزدیک محل زندگیشون خدمت بکنن و هیچ
    • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      24 1
      جالبه چند میلیون افغانی وو ایران کار میکنن بدون دادن مالیات و حتی یک روز خدمت رفتن بعد جوون ایرانی باید بره سربازی برمیگرده شغل نداره و افغانی شغلشو اشغال کرده
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      4 1
      پس تصویب جدید مجلس کنسله :(