۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

روحانیون مجاهد و رزمنده جهاد تبیین هستند

روحانیون مجاهد و رزمنده جهاد تبیین هستند

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه روحانیون مجاهد و رزمنده جهاد تبیین هستند، گفت: در شرایط سخت و جنگ نرم و شناختی، نقش روحانیون در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برجسته است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر چهارشنبه در نشست تبیینی حماسه غزه مظلوم و مقتدر در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: ضعف، شکست و رسوایی استکبار جهانی در کشتار وسیع کودکان و زنان غزه بیشتر هویدا شده است.

وی با اشاره به نقش روحانیون در امیدافزایی و معنویت بخشی جامعه افزود: جهاد تبیین سرلوحه کار روحانیون و فعالین فرهنگی و مذهبی قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه روحانیون مجاهد و رزمنده جهاد تبیین هستند، گفت: در شرایط سخت و جنگ نرم و شناختی، نقش روحانیون در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برجسته است.

مهدوی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در عزه و فلسطین، بیان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی در طول ۷ دهه گذشته برای نابودی انسانیت و نسل کشی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین مردم حماسه‌ها هستند و عملیات طوفان الاقصی در این ابعاد وسیع هرگز سابقه نداشته است، افزود: دشمن در جنگ روایت‌ها به واسطه شبکه گسترده رسانه‌ای خود به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه طوفان الاقصی سیلی محکم حماس به اسرائیل بود، گفت: رژیم صهیونیستی در برابر گروه حماس که از نظر تسلیحاتی تجهیزات کمی دارد مستاصل مانده است.

کد خبر 5947417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha