۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش کرمان:

رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی در استان کرمان برگزار می شود

رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی در استان کرمان برگزار می شود

کرمان- رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری "رویداد بزرگ قرآنی آوای آسمانی" ویژه دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محسن محمدی نژاد گفت: این رویداد قرآنی همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس و در هفته دوم آذر ماه با هدف معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی، ارتقای دانش قرآن و زمینه سازی برای تبلیغ، ترویج و انس هر چه بیشتر دانش آموزان با قرآن، ایجاد فضای قرآنی در مدارس برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و ایجاد فرصت برای شناسایی، معرفی و تجلیل از برترین‌های قرآنی شاغل در مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی، تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مشغول به تحصیل در این مدارس، تجلیل از قهرمانان قرآن دانش آموز مدارس غیردولتی و هیئت امنایی از برنامه‌های پیش بینی شده در این رویداد است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: ۲۲۶ دبیرستان متوسطه اول، ۱۰۸ دبیرستان متوسطه دوم و ۵۶ هنرستان غیردولتی در استان داریم و این رویداد در روز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ با شعار "هر محفل به نیت یک شهید" برگزار می‌شود.

کد خبر 5948447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha