۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

سردار نقدی:

تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است

تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است

رشت - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است، گفت: شکل گیری تمدن اسلامی در گرو تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی صبح جمعه در رزمایش اقتدار ۶ هزار نفری بسیجیان گیلان در سالن شهدای رازی رشت، اظهار کرد: بسیج مظهر و نماد اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در تمام دنیا بسط یافته است، افزود: تبلور تفکر بسیجی در آن سوی مرزها از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که تحقق یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است، گفت: تفکر بسیجی و جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار نتیجه بخش است، اضافه کرد: ایران اسلامی نمونه بارز مقاومت در منطقه و جهان هستند و در آوردگاه‌های مختلف از جنگ و ترور گرفته تا تحریم و تهدیدهای مختلف، با مقاومت به پیروزی رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تقابل ۲ تفکر تمدن اسلامی و غربی در جنگ غزه هستیم، افزود: تحقق شکل گیری تمدن اسلامی از مسیر تفکر بسیجی و مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم غزه و فلسطین الگوبرداری از تفکر اسلامی و بسیجی است، گفت: شکست اسرائیل در طوفان الاقصی نتیجه حاصل بر اراده تفکر بسیجی و انقلابی است.

نقدی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل حدود دو ماه است که آب را بر روی مردم بی دفاع فلسطین بسته است و اتفاقات غزه و فلسطین تداعی کننده واقعه کربلا است.

وی با ابراز تأسف از قتل و عام بیش از ۵ هزار کودک در غزه و فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی نسل کشی آشکار را غزه و فلسطین به راه انداخته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گیلان خواستگاه مفاخر علمی، فرهنگی و مذهبی است، گفت: سرداران و امیران شهید گیلان نماد عزت و اقتدار این مرز و بوم هستند.

کد خبر 5948503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha