۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

بسیج درخت تنومند و قطع‌کننده دست درازی‌های دشمنان است

بسیج درخت تنومند و قطع‌کننده دست درازی‌های دشمنان است

مشگین‌شهر - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج تبدیل به یک درخت تنومند شده است که دست دشمنان را از دست درازی به کشور قطع کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذوالنور بعد از ظهر جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان مشگین‌شهر در جمع بسیجیان اظهار کرد: هفته پر برکت بسیج ابتکار امام (ره) است، بسیج یک تشکل، یک سازمان است و تمامی کلمه بسیج در ساختار سازمان تعریف نمی‌شود فراتر از یک سازمان است بسیج یک فرهنگ متعالی است یک روحیه و معیار و اصول است اگر چه شاهد بخش عظیمی از بسیجیان پرتوان و آزمایش اقتدار بسیج در سراسر کشور هستیم ولی کم نیستند جمعیت‌های که اگر چه در قالب سازمان بسیج تشکل پیدا کردن ولی مکتب و فرهنگ آن‌ها مبانی بسیج است و همین است که دشمن را ناکام کرده است.

وی افزود: از سراسر دنیا توریسم درمانی و گردشگری درمانی به کشور ما می‌آیند چون هزینه درمان در کشور ما از خیلی از کشورهای دیگر کمتر و تخصص در اوج می‌باشد و توانسته‌ایم تحریم‌ها را با خود کفایی و توانمندی نخبگانمان خنثی کنیم ما قادریم در زمینه علوم شبیه سازی ژنتیکی و سایر متعلقاتش طعنه به همه کشورهای پیشرفته دنیا بزنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر و روحیه آرمان‌های بسیج حاکم شده است تفکر و روحیه و مرتب بسیج در هر جای کشور جاری شد و نفوذ و تعالی پیدا کرد ما شاهد سرزندگی و خلق ابتکارات و شاهد عظمت هستیم در زمان انقلاب اگر وجود بسیج نبود دشمنان اسلام و انقلاب ما را ساقط کرده بودند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: عزت و افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و همه مدافعان ما برخورداری از روحیه و تفکر بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیج در هر دستگاه و ارگانی نفوذ و تعالی پیدا کرد شاهد سرزندگی و خلق ابتکار هستیم بسیجیان چه در جنگ‌های سخت، چه در جنگ‌های نرم انواع توطئه‌ها و هجوم‌دشمن را بی تأثیر یا کم تأثیر کرده‌اند، بسیجیان در قالب اقشار مختلف دانشجو، طلبه، اقشار، اصناف در مقابل هجمه‌ها، طوفان‌های تصنعی دشمن بالاترین نقش‌آفرینی را داشتند و اگر بسیج نبود نظام ما پایدار و استوار نمی‌ماند.

کد خبر 5948764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha