۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

هنرمندان خود را به سلاح معنویت مجهز کنند

هنرمندان خود را به سلاح معنویت مجهز کنند

اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هنرمندان باید خود را مجهز به سلاح ایمان و معنویت کرده تا در تمام عرصه ها هنر آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر شنبه در گردهمایی هنرمندان استان مرکزی با اشاره به مسائل غزه اظهار کرد: رزمندگان مقاومت با الگوگیری از ایران اسلامی و تکیه بر ایمان مقابل صهیونیسم جهانی ایستاده و درس مقاومت را به جهانیان می‌آموزند.

وی تصریح کرد: آنچه باعث شد رزمندگان مقاومت بتوانند رژیم کودک‌کش اسرائیل را شکست داده و جهانخوار و ذلیل کنند، رسیدن آنان به کمال و معنویت است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: غزه با ۲ هزار نفر جمعیت به نقطه از کمال رسیده است که می‌تواند یک امپراتوری را به زانو درآورد.

کریمی بیان کرد: هنرمندان باید خود را مجهز به سلاح ایمان و معنویت کرده و به هنر خود روح معنویت ببخشند تا بتوانند در عرصه‌های مختلف هنر آفرینی کنند.

کد خبر 5949563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      ؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.